Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 15 august 2022

O IUBIRE CA-N POVEŞTI

              O iubire ca-n poveşti
   (Autor.Gabriel Răzvan Stoica)

      La început a fost un vis
Nu am crezut nici eu în el,
Te-am scris mereu în poezie
În mii de versuri și te-am recitat.

      Te-am strigat mult seară de seară
Şi adormeam cu tine-n Gând,
Rugându-mă la Dumnezeu
Ca tu să le citeşti,să le auzi.

     Şi ai venit ȋntr-un târziu
Cu-al tău parfum,si a ta frumuseţe,
Mai răsfăţat şi mai iubit
Ca-ntr-o poveste.

      Am fost uimit şi fericit
Că tu fata din poezie eşti aici,
I-am mulţumit lui Dumnezeu
Că astăzi tu eşti îngeraşul meu.

      Acum aşa cum fumul trece
Pe aripile vântului departe,
S-a spulberat iubirea noastră
Şi ai plecat de parcă nici n-a fost.

      Rămân doar eu cu poezia
Suspin ochii mă dor,
Pierdut privesc în urmă
Şi încă te aştept.
         15 August.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu