Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 18 august 2022

IUBITA MEA

                iubita mea
   (Autor.Gabriel Răzvan Stoica)

      Atâta nevoie am de tine
Să fi aici,acum si-ntodeauna lângă mine,
Sa-adorm la tine în braţe seara
Şi să zâmbesc,când vine dimineaţa.

      Să-mi fi tu îngerul luminii
Ce îmi călăuzeşte paşii,
Să fim aproape să ne răsfăţăm
Şi să trăim frumos tot ce visăm.

      Iubita mea grăbeşte-te
Mi-e dor,mi-e sete vino,
E greu că tu nu este aici
Că-s singur,doar c-o poezie.

      Şi tu şi eu suntem orgolioşi
Ne supărăm prea repede,
Ne tachinam şi ne certăm
Şi nu vorbim câteva zile.

      Nu mă lăsa singur şi trist
Şti că devin neliniştit,
Întoarce-te căci te iubesc
Iubita mea,vino,te-astept
               18 August.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu