Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 23 august 2022

LINISTESTE-MA IUBITO

          Linişteşte-ma iubito.
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Ieri adormeam la tine în braţe
Mă linişteai şi mă vegheai,
Era totul aşa de bine
Pentru că tu iubita mea erai cu mine.

      Acum suspin,sunt trist şi singur
Nu pot să dorm şi plâng mereu,
Mi-e dor de tine,îmi lipseşti iubito
Nu mă pot regăsi,mi-e greu.

      Îmi fac griji,mă întreb,eşti bine
Oare astăzi tu ai mâncat?,
Iubita mea,te simţi mai bine
Că ai plecat şi mai lăsat?.

      E greu,plâng,mă macină dorul
Unde esti să mă linişteşti?,
Te chiem,te strig şi te implor prin versuri
Vino-napoi,te rog din tot sufletul meu.
               23 August.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu