Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 10 august 2022

N-AM CREZUT CĂ E AŞA DE GREU

                N-am crezut că e aşa de greu
              (Autor.Gabriel Răzvan Stoica)

      Totul este o poveste
Care a-nceput frumos,
Cu un prinț și o prințesă
Ce traiau într-un castel.

      Erau fericiţi,frumoşi
Visau amândoi frumos,
Desenau în mintea lor
Viitorul în culori.

      Prinţul eram eu,pluteam
Pe un nor alb al iubirii,
Iar prințesa tu erai
Ca o zînă străluceai.

      Mai învăţat să iubesc
Să trăiesc frumos un vis,
Mai făcut să cred dinou
În dragoste,să zâmbesc  .

      Toate tu mai învăţat
Ce-i răsfăţul şi alintul,
Însă ceva ai uitat
Să ma-nveti să îmi alin suferinţa,
Şi-ai plecat.

      De ce s-a-ntâmplat aşa
Să vi şi să pleci deodată?,
Să mă doară inima
Să-mi oferi dragoste falsă?.

      Of iubire blestemată
Of fată fără de suflet,
Azi sunt trist și plâng în hohot
După tine.
         10 August.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu