Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 11 august 2022

MI-AI ATINS INIMA

                 Mi-ai atins inima. ❤️
        (Autor.Gabriel Răzvan Stoica)

      Mi-ai atins inima cu iubirea ta
Şi acum bate frumos în pieptul meu,
E fericită simte dragostea
Şi a inceput o viaţă nouă.

      Tu eşti dulce şi frumoasă
Înger bun,eşti zina mea,
Ai sufletul,inima curată
Te iubesc mult draga mea.

      Tu îmi faci cerul senin
Tu îi dai putere soarelui sa strălucească,
Dumnezeu mi te-a trimis în viaţa mea
Te iubesc mult Mâţa mea frumoasă.
         11 August.2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu