Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 25 martie 2022

UN VAL

                       Un val
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Se liniştise marea de iubire
Curgea ușor prin inimă,
Când deodată o furtună
M-a rãvãsit  în inimă şi mi-a pus dor.

     Am inceput să-i simt parfumul
Aroma ei imbietoare,
În inimă îmi răsărise un soare
Şi brusc un vânt a adus nori.

     A fost un val puternic, m-a lovit
A trecut repede, acum am esuat, sunt pe nisip,
Mă-ntreb singur, ce s-a întâmplat?
Treziţi-mă, vreau să revin până în val.

     Iubirea nare limite, e peste tot
Îţi pune-n inimă un dor,
Dar când adie vântul mai cu forţă
Rămâne o durere surdă.
           25 Martie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu