Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 3 martie 2022

EMOŢIE

                    Emoţie
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Ţi-ai pus amprenta pe sufletul meu
Şi ai făcut să mă pierd în braţele tale,
Ai aprins focul iubirii în inima mea
Şii ma cuprins emoţia divină.

      Mai surprins, nu mă aşteptam
Să te găsesc asa gingaşă,
Fără să vreau inima mi-ai furat
Şi acum tu îmi eşti foarte dragă

      Mai luat în braţe şi mai liniştit
De mult n-am mai simţit aşa afectiune,
Ţi-am ascultat glasul sufletului tău blând
Emoţia iubirii mă cuprinde.

      Nu îndrăznesc să cred că ar fi cu putintă
Ca tu să îmi înseninezi viaţa ,
Eşti îngerul pe care îl vreau lângă mine
Tu îmi aduci emoţia divină.
                 3 Martie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu