Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 16 martie 2022

ÎN SUFLETUL MEU

                      În sufletul meu
               (Gabriel Răzvan Stoica)
     În sufletul meu păstrez toate clipele frumoase, durerile, neîmplinirile, şi pe toţi oamenii dragi.
      Acolo mi-am creat o lume pură, un univers frumos, în care soarele străluceşte neîncetat, pe cerul cel albastru şi senin.
      Şi şti ce mă face fericit?. Tu, chiar dacă eşti departe, prezenţa ta o simt aici.
      Am descoperit prin tine, că da,mai există, bunătate, iubire, suflet frumos.
      Ajunsesem să cred că cer prea mult, că nu mai există iubire, şi asta m-a făcut să devin introvertit, temator, lipsit de încredere, asta de şi eu m-am apropiat de toţi, cu tot sufletul, şi cu sinceritate, şi pentru asta, oamenii m-au lovit.
      Dar tu mi-ai aratat că există iubirea, că nu e vis, iluzie, miraj.
      Tot ce ştiu, fără a te cunoaşte este, că ai o inimă frumoasă, un suflet curat, şi cu toată sinceritatea, de tine m-am apropiat.  Îţi mulţumesc pentru că exişti, pentru că, mai învăţat să cred în mine, doar prin comportamentul tău.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu