Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 17 martie 2022

NU-MI LUA IUBIREA

                 Nu-mi lua iubirea
      ( Autor .Gabriel Răzvan Stoica)

      Nu ştiu de unde ai venit
Dar mi-este tare drag de tine,
Ai apărut în calea mea
Şi mi-ai adus iubire.

      Mai făcut iarăşi să zâmbesc
Să cred în fericire,
Mi-ai dat aripi să visez
Şi îmi doresc să rămâi lângă mine.

      M-am ataşat de tine mult
Îmi placi, eşti minunată,
Dar am o teamă că te pierd
Şi asta rău mă doare.

      De ce-ai venit, ce se întâmplă?
Spune-mi ce-i de făcut?,
Mi-ar părea rău să pleci să mă laşi singur
Eu sincer te iubesc.

      Aşa e-n viaţă, astăzi plîngi
Mâine poate fi bine,
Eu cred în sentimente, în ce simt
Şi totuşi e iubire.
          17 Martie. 2022


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu