Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 6 martie 2022

IARTA-MA

                        Iartă-mă
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Am greşit şi-acum îmi pare rău
Iartă-mă te rog, mă doare,
Ca-m pus în sufletul tău
Durere şi supărare.

      Nu-s perfect, mi se întâmplă
Să greșesc, îmi pare rău,
Iartă-mă te rog din suflet
Ai să vezi că mă îndrept.

      A greşi e omeneşte
Iertarea este divină,
Aduce liniste-n suflet
Şi iubire în  ❤️.
       6 Martie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu