Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 27 martie 2022

AM VRUT SĂ ÎNFRUNT SINGURĂTATEA

Am vrut să înfrunt singurătatea
(Autori. Silvia Alexandru-Gabriel Răzvan Stoica)

Am vrut sa înfrunt singurătatea
Cedând în faţa chipului tău blând
Şi aș fii vrut să gust din strugurii
Copți cu sucuri sângerii de buze moi

Ai apărut lingă patul meu
Venind de undeva din răsărituri
Răpind printr-un acord instantaneu din universul meu.

În ochii tăi atâtea adâncimi
În blondul tău ce strălucește ca un soare,
Se vede clar că tu eşti o frumoasă floare
Zana din visul meu, acum aici.

Te preţuiesc îngerul meu
Fată frumoasă, mi-ai înseninat sufletul,
Cu tine totul este efemer
Tu eşti amea dulce creasa.
             27 Martie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu