Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 4 martie 2022

TU EŞTI O FATĂ SPECIALĂ

                Tu eşti o fatã specială
         (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      De unde vi făptură dragă
Aşa gingaşă şi frumoasă, ?
Eşti mult prea dulce, minunată
Mă-ntreb, e vis, s-au ești reală ?.

      Tu mai făcut să simt iubirea
Să cred iar în parfumul ei,
Tu ai aprins la mine-n suflet
După mult timp văpaia dragostei.

      La tine în braţe îmi e bine
Ştiu că-i devreme să o spun,
Dar crede-mă că sunt prea sincer
Şi îmi doresc să-mi fi alături

      Nu vreau să spun cuvinte mari
Nici să-ţi promit ce nu se poate,
Dar am să lupt ca să zâmbeşti
Să fi o zînă în realitate,
Căci din suflet eu te iubesc.
              4 Martie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu