Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 10 martie 2022

CE DOR ÎMI E DE TINE

                Ce dor îmi e de tine
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Am început să te iubesc
Şi îmi eşti tot mai dragă,
Te caut, şi tare-mi doresc
Să vi, să-mi fi alături.

      N-am mai simţit de mult aşa iubire
Mai fascinat, şi vreau,
Să fiu în preajma ta mereu
În braţe să te am.

      Mi-e dor rău de căldura ta
De ochii tăi frumoşi,
De mângâierea şi alintul tău
De gura dulce şi sufletul tău.

      Mă port ca un copil, da știu
Dar te iubesc enorm,
Nu vreau să te stresez, dar vreau
Şi tu să mă iubeşti.

      Tu pentru mine eşti un înger
Şi vreau să îţi ofer,
O viaţă minunată, mereu să străluceşti
Vino degrabă lângă mine. Te iubesc.
              10 Martie. 2022
     

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu