Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 12 martie 2022

GLASUL TĂU

                            Glasul tău
          (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      Tu prea frumoasă zînă din poveşti
Cu ochii albastri precum marea,
Eşti unică şi te iubesc
Comoara ascunsă din inima mea.

      Glasul tău blând mi-aduce mângâiere
Mă face să ajung în rai,
Mă pierd uşor când sunt în braţele tale
Emoţia iubirii, te iubesc.

      Spune-mi în șoaptă o poveste
Povestea noastră de iubire,
Cu glasul tău duios mă adoarme
Şi-n zori când mă trezesc, să fi tu lângă mine.

      Să fim doar noi întreaga viaţă
Să scriu mereu pe cer cu stele,
Că te ador şi te iubesc frumoasă fată
Fi zîna bună a inimii mele
                12 Martie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu