Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 16 martie 2022

ÎN GÂNDUL MEU

          În gândul meu
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

      În fiecare ceas, la fiecare pas
Tu eşti în gândul meu,
Prezentă în tot ce fac
Da îngeraşul meu.

      Te-am ascuns bine în suflet
Şi te păstrez cu drag,
Te mângâi cu iubire
Eşti tot ce astăzi am.

      Nu ştiu dacă mă crezi
Dar mă topesc de dor,
Mereu eşti lângă mine
Mereu în gândul meu.

      Vino de grabă  ,haide
Mă ardrde tare dorul,
Ia-mă la tine în braţe
Alina-mi sufleţelul.

     Ştiu ce-mi doresc, e clar
Pe tine în viaţa mea,
Nu-ţi fie teamă, vino
Şi nu vei regreta.

      Vorbele astea dulci
Sunt gândurile pure,
Faptele vor vorbi
Iubirea pentru tine.

      Priveşte cum mi-e dor
Cu cât drag te privesc,
De ce-aş vrea să te mint?
Sunt sincer. Te iubesc.
           16 Martie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu