Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 24 martie 2022

NUMELE TĂU

             Numele tău
  (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     În braţe strâng ce am mai scump
Tu eşti îngerul meu,
Te iubesc mult, şi îmi doresc
Să te fac fericită să zâmbeşti.

     Numele tău e versul meu
Ce îl recit neîncetat,
Eşti visul meu, şi-am asteptat
Ca tu lângă mine să apari.

     Astăzi noi doi, trăim frumos
În lumea noastră de basm,
Eşti zîna mea şi te iubesc
Tu mă împlineşti cu adevărat.
           24 Martie. 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu