Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 28 ianuarie 2019

Ţi-aduci aminte draga mea

Ţi-aduci aminte draga mea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

S-a lăsat seara, suntem amîndoi
Privim la pozele cu noi,
Şi ne-amintim de zilele acelea
Cand eram la început îndrăgostiţi.

Atît de pură şi senină
Cu, chip angelic, Îngeraş,
Erai atunci, lafel şi-acum, nu te-ai schimbat
Eşti tot frumoasă, Zâna mea.

Ţi-aduci aminte dulce Fată
Cât de timid eram atunci,
Când m-am îndrăgostit de tine
Tot cautam să mă adun,
Să-ţi spun că te Iubesc şi îmi place de tine.

Şi ne-am dat mîna, suntem împreună
Astăzi lafel ca-n prima zi,
Iubirea noastră e mult mai profundă
Şi am rămas Copii.

Tu eşti tot ce am eu pe lume
Tu mă faci fericit, mă împlineşti,
Mereu vom fi alături la rău şi la bine
Mereu ne vom Iubi.

28 Ianuarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu