Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 18 ianuarie 2019

Din prima clipă

Din prima clipă
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Din prima clipă când te-am întîlnit
Am înţeles că tu eşti pentru mine,
Iubirea mea, Ingerul cel Divin
Tot ce în Viaţa asta am nevoie.

Ochii tăi minunaţi m-au fascinat
Zâmbetul lor, şi puritatea,
Âi Iubesc mult şi âi ador
Tu esti amea dulce Prințesă

Tu faci ca ziua să-mi fie senină
Şi nopţile să fie din poveşti,
Eşti unică, eşti tot ce am pe lume
Din tot Sufletul te Iubesc.

17 Ianuarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu