Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 26 ianuarie 2019

În gând

În gând
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

În gând recit o Poezie
În versurile ei scrie de noi,
De clipele de fericire
Şi de Iubirea dintre noi.

În gând păstrez cu drag frumosul
Acele nopţi şi zile minunate,
Sărutul şi îmbrãţişarea caldă
Cuvintele ce le rosteam din Suflet.

In gândul meu tu eşti mereu
Lafel ca-n zilele acelea,
Când ne-am indragostit noi doi
Exact ca în ziua noastră primă de Iubire.

Azi eşti departe, singură şi tristă
Plingi pentru că toţi te-au rănit,
Lafel mi-ai făcut şi tu mie
Cand am fost lîngă tine, ai fugit.

În astă zi specială pentru tine
Plîngi singură în casă, toţi te-au părăsit,
Dar uite de departe mă gândesc la tine
Şi îţi trimit din Suflet un pupic.  😘

26 Ianuarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu