Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 19 ianuarie 2019

Alerg spre tine

Alerg spre tine
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Tu mai făcut să înţeleg
Cåt de frumoasă e Iubirea,
Cât de frumos e să Iubesc
Şi ce înseamnă fericirea.

Mi-ai pus în Ochi imagini din poveşti
Şi mi-ai făcut lumea frumoasă,
Acum zâmbesc când spre Soare privesc
Cât de frumos se aude când îţi spun, te Iubesc.

Alerg spre tine în fiecare zi
Cu bratele întinse te cuprind,
Te strîng la pieptul meu, eşti Ingerasul meu
Frumosul vis ce îl trăim.

19 Ianuarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu