Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 25 ianuarie 2019

Să-mi fi Regină

Să-mi fi Regină
(Autor.Gabriel Răzvan Stoica)

Tot ce-mi doresc e tu să mă Iubeşti
Să-mi fi Regină, să fim amîndoi,
Şi împreună în micul nostru univers
Să trăim Viaţa ca-n poveşti.

Pe tine te privesc aşa frumoasă
Parca-i venit dintr-o poveste,
De pe tărîmul Zânelor
Eşti cea mai minunată Fată.

Cu tine alături pot să urnesc munții
Să le spun să se mute mai încolo,
Tu-mi dai putere să-mi împlinesc visul
Acela de-a avea aproape o Zână.

Tot ce am eu să-ţi dăruiesc din Suflet
Este Inima mea plină de Iubire,
Eşti unică, minune dulce
Tu eşti Regina Vieţii mele.

25 Ianuarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu