Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 21 ianuarie 2019

Din todeauna

Din todeauna
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Din todeauna am visat la tine
Şi te-am Iubit fără să te cunosc,
Am înţeles că tu eşti Îngerul de care am nevoie
Iubirea ce mă va împlini.

Si uite tu mi-ai apărut în cale
Şi astăzi suntem amindoi,
Iubirea este averea noastră cea mai mare
Te am pe tine şi sunt fericit.

Amîndoi trăim clipe minunate
Zilele ne sunt senine, rupte din povesti,
Serile noastre sunt magie
Când scriem Poezii cu stelele pe Cer.

Ne completăm în tot şi toate
De nai fi tu, eu nu aş mai trăi,
Întodeauna noi vom fi aproape
Regina mea, din Suflet te Iubesc.

21 Ianuarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu