Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 31 ianuarie 2019

O poveste doar a noastră

O poveste doar a noastră
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Amîndoi suntem universul
Trăim frumos căci ne iubim,
Tu îmi dai aripi să plutesc
Tu mă faci să mă simt Iubit.

Privirea ta mă duce-ntr-o poveste
Într-un tărîm de basm frumos,
Tu şi eu scriem o poveste
Eşti unică şi te Iubesc.

Atîta timp cât suntem împreună
Vom fi mereu Copii frumoşi,
Iubirea noastră-i efemeră
Şi totul e de vis, pentru noi doi.

31 Ianuarie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu