Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 11 august 2021

TU MAI ÎNVĂŢAT SĂ IUBESC

                     Tu mai învăţat să iubesc
                (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Eram un om obijnuit
Trăiam frumos şi fără griji,
Vorbeam, scriam despre iubire
Dar nu-i ştiam gustul, nu îi simţeam trăirea.

     Pana-ntr-o zi când te-am zărit
Aşa frumoasă cum pe nimeni nu am întâlnit,
Inima a început să-mi bată tare
Era tare nerăbdătoare.

     Ne-am plăcut de la prima întâlnire
Şi tu, şi eu, şi ne-am jurat iubire,
Amândoi am spus tare într-un glas
Suntem unul pentru celălalt

     De-atunci totul este un vis
Aşa cum este scris în cărţi şi poezii,
Trăim frumos în lumea noastră
Unde avem mereu soarele la fereastră.

     Tu negreşit eşti zîna mea
Şi te iubesc din toată inima,
Minunea mea, îngerul meu
Cât de mult te iubesc,
Mereu îi mulţumesc lui Dumnezeu
      Că te-a adus la mine.
                 11 August .2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu