Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 6 august 2021

CE MULT AŞ VREA

                         Ce mult aş vrea
            (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Am multe vise neîmplinite
Cred mult în iele, şi-mi doresc,
Să le trăiesc frumos cu bucurie
Să strig şi eu, sunt fericit, iubesc.

   Le scriu în vers şi poezie
Noaptea cu stele argintii,
Şi le recit, luna mă ascultă
Îi place, totul e sublim.

   Ce mult aş vrea să vi la mine
Şi strâns de mână să mă ţi,
Să fim noi doi o veşnicie
Şi să ne bucurăm în doi de fiecare zi.

   Te rog ascultă-mă puțin
Priveşte bine-n ochii mei,
Şi ai să vezi sclipirea lor
Iubirea pură ce ți-o port.

   Te rog, dă-mi mâna, vino lângă mine
Atât de draga-mi eşti tu mie,
Aş vrea, și cred că e posibil
Să fim noi doi, o familie.
              6 August. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu