Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 2 august 2021

MI-AI DAT CURAJ

                       Mi-ai dat curaj
          (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Mi-ai dat curaj să cred în mine
În zorii zile ce începe,
Să cred în aburii iubirii
Şi să recit cuvintele ca pe o poezie.

   Mi-ai dat curaj să cred în vise
Să ştiu să lupt şi să iubesc,
Să îmi doresc clipe senine
Să vreau ca tu să mă iubeşti

   Acum că tu eşti lângă mine
Mă simt puternic, ocrotit,
Am mare încredere în tine
În noi, şi în tot ce trăim.
  
   Eşti unica mea bucurie
Alintul şi iubirea mea,
Eşti versul dulce al poeziei
Iubirea mea.
             2 August. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu