Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 9 august 2021

EXPLICA-MI TU CE E IUBIREA

                   Explică-mi tu ce e iubirea
              (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

    Tot spui mereu că nu te mai iubesc
Că nu-ţi mai spun aceste votbe zilnic,
Mă cerți mereu, și mă alungi
Vorbeşti restit cu mine.

     Tu nu mai eşti ca la-nceput
Nu te mai bucură nimic,
Te-ascunzi de mine, te fereşti
Eşti rece nu-ţi pasă de mine.

    Nu ştiu ce să mai fac să-ţi intru-n graţii
Îţi scriu versuri și poezii,
Dar tu eşti prea indiferentă
Îmi spui mereu că nu te mai iubesc.

    Explică-mi tu ce e iubirea
Eu am făcut tot ce-am ştiut,
Te-am scris în strofe, poezie
Dar ce folos că n-ai citit.

    Nu vreau să ne îndepărtam
Pe tine te-am ales să îmi fi înger,
Aşa că te voi tine langa mine
Să fim la bine şi la rău.
            9 August. 2021

   

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu