Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 4 august 2021

N-AM ÎNCOTRO

                   N-am încotro
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Un foc mi s-a aprins în inimă
Şi tare rău mă arde,
Cu flacăra iubirii pure
Ce nare preţ, are valoare mare.

   Tu ai făcut să-mi fie dor
Să vreau mai mult, iubire,
Să scriu noaptea cu stelele
Pe cer, o poezie.

   N-am încotro, vreau tu să vi
Şi să mă ţi de mână,
Iubirea pură ce ţi-o port
Vrea să fim împreună.

   Mereu noi doi să fim uniţi
La bine şi la rău,
Să trăin mereu fericiţi
Of îngeraşul meu.
         4 August. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu