Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 8 august 2021

DACĂ M-AS ÎNTÂLNI CU TINEREŢEA

                Dacă m-aş întâlni cu tinereţea
                (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

    Mi-e dor de tine tinereţe
De anii aceia minunaţi,
De zilele frumoase de poveste
Şi de iubirile dealtădat.

    Atât de repede ai trecut
Ca floarea pomului în toamnă,
Că astăzi mi-amintesc tot ce-am trăit
De parcă ar fi fost acum, puţin timp.

    Of tinereţe, dă-mi o şansă
Şi zile să te întâlnesc,
Să mai trăiesc cu bucurie
Acele zile din poveşti.

    De s-ar putea să întinerim
Aşa cum primăvara înfloresc pomii,
Ar fi ceva de nedescris
Un vis frumos fara sfârşit.

    Trãiti frumos anii din tăi
Şi preţuiţi tinereţea,
Căci timpul trece repede
Şi îi ia locul bătrâneţea.
             8 August. 2021

   

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu