Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 29 august 2021

CE MAI FACI?

                  Ce mai faci?
      (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

     Ce mai faci, eşti bine?
Nu mai, mai sunat,
N-ai mai dat un semn
Cred că mai uitat.

     De ce taci, de ce nu spui nimic?
Te-ai pitit, de mine nici nu vrei să şti,
Ai uitat plimbările în doi
În serile de vară, amândoi.

     Am fost bun atât, cât ţi-am luat cadouri
Când am mers in mall, la film, si la shopping,
Doar pe interes, atât ti-a păsat
Şi acuma gata, repede ai plecat.

     Nu e bine așa, să uiţi repede
Oamenii ce cândva, erau lângă tine,
Mie îmi păsa, de ţi-e rău sau bine
Fiindcă te iubeam, şi ţineam la tine.

     Aşa e în viaţă, repede se uită
Iubirea curată, sinceră şi simplă,
Alergăm grãbiti, către trup frumos
Fără să ne pese, de-un suflet onest.

     Mergi pe drumul tău, sper să-ţi fie bine
Dar te rog ascultă, iubeşte iubirea,
Preţuieşte omul, nu darurile
Şi ai grijă fată, nu răni inimile pure.
                     29 August. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu