Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 5 august 2021

SCRIE-MI PE SUFLET

                Scrie-mi pe suflet
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Scrie-mi pe suflet iubirea ta
Şi ţine-mă în braţe,
O viaţă întreagă şi dincolo de ea
Fi zîna mea frumoasă.

   Arată-mi calea spre fericire
Şi mână în mână amândoi,
Să păşim pe drumul vieţii
Uniţi, frumoşi, fericiţi.

   Pe tine te văd ingerul meu
Atât de mult te iubesc,
Eşti tot ce mereu mi-am dorit să am
Fata lângă care vreau să trăiesc.

   Să scriem noi doi o poveste frumoasă
Şi să ne bucurăm mereu,
De fiecare zi cu soare, s-au ploioasă
Să fim noi doi mereu.
             5 August. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu