Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 4 iulie 2020

prinde-mă ÎN BRAŢELE TALE

Prinde-mă în braţe
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Prinde-mă în braţele tale
Acolo e cald şi bine,
E locul frumos în care
Eu mă simt cel mai bine.

Tu mă răsfeţi şi mă ocroteşti
Eşti visul meu minunat,
La tine in braţe plutesc
Tu eşti linistea mea.

Nu mă lăsa singur
În mijlocul furtunii,
Ia-mă în braţele tale
Ţine-mă strâns lângă tine.

Tu mi-eşti ziua senină
Darul cel mai de preţ,
Viaţa întreagă te vreau lângă mine
Din suflet te iubesc.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
4 Iulie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu