Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 28 iunie 2020

CAFEAUA CU GUST SPECIAL

Cafeaua cu gust special
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Miroase a cafea
Aroma ei e specială,
Mă imbie să o gust
Să mă energizeze.

Mă aşez la masă, te zăresc
În faţa ta e ceaşca, cu ,cafea,
De-acolo mi-a venit aroma-i caldă
Mă primeşti la masa ta?.

Ai spus da ,mă aşez
Eşti tare minunată,
În razele de soare te privesc
Doamne cât eşti de frumoasă.

Tăcuţi privim unul spre altul
Sorbind din ceaşca, cu, cafea,
Pe furişi ne privim în ochi
Cât de frumoasă-i clipa asta.

Întind uşor mâna spre tine
Şi te ating, parcă-i un vis,
Iar tu îmi iei palma în mana ta
Şi-mi spui. -Nu este vis.

De vorbă amândoi tot povestimi
Nici nu simţim cum trece timpul,
Fiorii dragostei se scutură pe noi
Iar florile se miră.

Cafeaua aceia specială ne-a unit
De-aici a început iubirea noastră,
Acum in fiecare dimineaţă
Noi bem cafeaua, cu aromă specială.

28 Iunie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu