Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 iulie 2020

AM FOST ODATĂ CA NICIODATĂ

Am fost odată ca niciodată
     (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
                  6 Iulie. 2020
Am fost odată doi copii
Ce ne iubeam curat,
Scriam pe cer cu stele poezi
Despre tot ce trăiam.

Viaţa noastră era un vis real
O carte de poveşti,
Tu erai zîna bună, eu prinţul fericit
Cum nicaieri nu s-a trăit.

Zilele, noptile erau senine
Atât de minunat,
Peste tot noi eram împreună
Ceva ca într-un basm.

Dar cum am spus, am fost odată
Cei mai frumoşi iubiţi,
Acum totul e o poveste
Doar un capitol scris.

Nici azi n-am înţeles de ce
Noi nu mai suntem împreună,
Dar vreau să şti că ce-am trăit
E tot ce am în minte.

Am fost odată ca niciodată
Şi ne-am iubit curat,
Acum tu ai plecat pe drumul tău
Eu astăzi sunt insurat.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu