Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 iulie 2020

VREAU UN SARUT

Vreau un sărut
(Autor. Gabriel Razvan Stoica)
               6 Iulie. 2020

Vreau un sărut şi-o îmbrăţişare
Sa mă simt rãsfãtat iubirea mea,
Să simt căldura braţelor tale
Şi mangaierea dulce a ta.

Când mă săruţi totul e vis
Sunt într-o altă lume mai frumoasă,
Eşti unică, iubirea mea din paradis
Sărută-mă şi ţine-mă în braţe.

Cât de frumoasă eşti iubit-o
Şi cât de fericit tu mai făcut,
Sărutul tău îmi dă putere, îmi dă viaţă
Tu eşti tot ce astăzi iubesc.

Şi am să te iubesc neîncetat
Doar lângă tine vreau să-mi trăiesc viaţa,
Tu eşti minunea mea
Cea mai frumoasă şi mai dulce femeie.

De fapt tu eşti mai mult înger decât femeie
Mult prea frumoasă şi senină,
Te iubesc mult fată divină
Sărută-mă, şi ascultă cât de tare bate a mea inimă
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu