Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 29 iulie 2020

ÎMI DAI PAROLA DE LA INIMA TA?

Îmi dai parola de la inima ta?
        (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
                       29 Iulie. 2020
            Nu mă ascund că te iubesc
Ţi-o spun mereu prin fapte şi prin vers,
            Eşti îngerul inimii mele
Şi îmi doresc să mă iubeşti.

             În tine eu găsesc ce-i mai frumos
Sunt sigur că împreună ne e bine,
           Să fim mereu nedespărţiţi
Şi să trăim frumos în paradis.

          Îmi dai parola de la inima ta?
Să pot să intru eu în ea,
         Să pun acolo tot ce-i mai frumos
Căci te iubesc suflet senin şi pur.

         Hai să ne dăm o şansă amândoi
Şi să visăm în realitate,
          Să construim un univers
În care să plutim pe norii de iubire.

www.sufletulpoeziainimii.wordpress.com
www.gabrielrazvanstoica.blogspot.ro
https://www.youtube.com/channel/UCt2faGDtP57soWPYUHDJL3g

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu