Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 7 iulie 2020

O POVESTE IMPRESIONANTĂ

☹️🖤 Text preluat
 
Intr-o dimineață Elena  s-a trezit, a auzit pe
cineva intrând în casă și spre surprinderea
ei, şi-a văzut soțul. Nu se aştepta deloc azi
pentru că ştia că e departe în străinătate
unde lucrează ca şofer de camion şi azi
sigur este în cursă.
De asemenea, pentru că s-au certat încă o
dată...
-"Unde sunt lucrurile tale?" a întrebat
Elena.
- "Nu le-am luat, am venit doar să vorbesc cu
tine"
A fost surprinsă pentru că s-au mai certat şi
nu au putut vorbi câteva zile. 
- " Despre ce vrei să vorbeşti cu mine?"
- Am venit să-ți spun că deşi am avut multe
diferențe, te iubesc şi în toate aceste zile
ne-am enervat, am vrut să te sun de o mie
de ori dar mândria mea a fost mai puternică
şi nu m-a lăsat s-o fac.
Vreau să mă ierți! 
Elena  s-a schimbat imediat şi a dat din
mână în tăcere:
-"Vreau şi eu să ştii că te iubesc atât de
mult, dar îmi las furia şi mândria să fie
prioritatea mea".
Tot spunea
-"Tu şi copii noştri sunteți cele mai
importante valori şi realizări pe care le
am"
Ea cu încăpățânare nu l-a ascultat.
A sărutat-o în tăcere pe frunte, în linişte, i-a
spus
-" Amintiți-vă! Nu contează ce se întâmplă,
voi fi mereu cu tine. Sunt la duş acum
pentru că trebuie să merg din nou, dar de
data asta cursa va fi foarte lungă".
Când sunetul apei a venit din suflet, a sunat
telefonul.
"Bună dimineața, o caut pe doamna Elena" 
-" Da, vorbiți cu ea, cu ce vă pot ajuta?"
"Doamna Elena, te sun să-ți spun că
soțul tău a avut un accident şi a fost ucis
-"Imi pare rău, este o greşeală, soțul meu
este acasă, acum la duş".
-" Doamnă, ne pare rău pentru durerea
dumneavoastră, dar nu există greşeli, chiar
este sotul dvs."
Elena a strigat tare în telefon:
" Trebuie să fi greşit numărul şi să nu mai suni aici!
A fugit în tăcere la baie, pereții de la duş erau
uscați, alerga prin toată casa, îl căuta în
fiecare cameră, dar el nu era nicăieri şi dintr-o
dată sufletul ei s-a umplut de linişte perfidă
şi răcoarea i-a străbătut prin tot corpul şi
inimă, şi-a dat seama că el nu s-a întors, ci a
venit doar săşi ia rămas bun de la ea. 
- Niciodată să nu-ți părăseşti casa supărat
pe cineva drag, poate fi ultima dată când
vezi pe cineva drag îmbrățişându-te şi
iubindu-te, ca şi cum ar fi ultima dată!

" Știu că majoritatea dintre voi nu veți distribui aceasta poveste , dar dacă sunteți unul dintre oamenii care și-au făcut timp să citească până acum... atunci acest mesaj de încercare de " umanizare " va fi făcut un pas mai departe în direcția cea bună."

* Încercăm mereu să fim recunoscători vieții!  *.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu