Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 26 iulie 2020

lasă-mă SĂ VIN ÎN VIAŢA TA

Lasă-mă să vin în viaţa ta
              (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
           26 Iulie. 2020
Te cunosc de ceva timp
      Mi-ai intrat adânc în suflet,
Am realizat că tu eşti
      Fata din visurile mele.

În fiecare zi te plac mai mult
     Şi simt dorinţa de a fi mai aproape,
Te văd pe tine îngerul meu bun
     Şi îmi doresc din suflet să te ţin în braţe.

O viaţă întreagă de acum
      Să trăim nopţi şi zile de poveste,
Să ne iubim, să fim noi doi
      Departe de tot ce-i rău în astă lume.

Lasă-mă să vin lângă tine
     Întinde-mi mâna, și amândoi
Să trăim visele de-o dinioară
      Pe veci plini de iubire

https://www.youtube.com/channel/UCt2faGDtP57soWPYUHDJL
www.gabrielrazvanstoica.blogspot.ro
www.sufletulpoeziainimii.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu