Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 24 iulie 2020

IUBIRE IN TAINA

Iubire în taină
        (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)
                   24 Iulie. 2020
Mi-eşti tot mai dragă în fiecare zi
     Şi inima îmi bate tot mai tare,
Fiori mă trec şi îţi privesc ochii
      Şi văd în ei iubirea infinită.

Te ţin de mână seara în parc.     
        Şi repede compun un vers,
În el suptil îţi spun ce simt
         Iubirea mea păstrată în secret.

Aşa frumos ne stă împreună
          Of cât de mult eu îmi doresc,
Să-mi fi aproape o veşnicie
          Să mă iubeşti aşa cum te iubesc şi eu.

Dacă atunci când suntem nu mai noi
         Ti-aş spune gândurile mele,
Mă tem că nu tu nu simţi lafel
          Şi-ai spune, nu, iubirii mele.

Mai bine sunt mereu în preajma ta
         Şi poate gesturile mele,
Îţi va şopti că te iubesc
          Şi-oi intelege cât de mult ţin eu la tine.

www.gabrielrazvanstoica.blogspot.ro
www.sufletulpoeziainimii.wordpress.com

       

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu