Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 25 iulie 2020

SĂ NU CREZI ÎN PRIETENII

           Să nu crezi în prietenii
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)           
              25 Iulie. 2020
Întodeauna mi-a plăcut
    Să fiu loial, pe oameni să-i ajut,
N-am stat pe gânduri când i-am văzut la pământ
     I-am ridicat să nu-i mai văd plângând.

Ştiind că-mi văd de treaba mea
     De oameni m-am apropiat,
Şi repede am reuşit
     De partea mea să îi atrag.

Şi am legat prietenii
     Şi fără teamă repede eu m-am deschis,
I-am pus la masa mea, şi am crezut
    Că niciodată nu mă vor dezamăgi.

Dar nu a fost aşa deloc
     Uşor prin spate m-au lovit,
Au inceput a mă bârfi
     Fără motiv.

Să nu mai credeţi în prietenii
    Nu toţi sunt oameni buni ca tine,
Fereşte-te de cei, ce îţi vorbesc de alţii
     Căci tot aşa şi despre tine altora ei vor vorbi.

Doar răutate au în suflet,
    Sunt nişte pierde vară, ce nimic nau reuşit
Lasă-i în urmă, căci aşa ei vor trăi.
Aceştia nu sunt oameni, vai de ei

https://www.youtube.com/channel/UCt2faGDtP57soWPYUHDJL3g
www.gabrielrazvanstoica.blogspot.ro
www.sufletulpoeziainimii.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu