Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 20 martie 2021

VREAU ACASĂ LA AI MEI

                        Vreau acasă la ai mei
                (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Au trecut ani din ziua în care
Eu am plecat în pribegie,
   Departe intr-o lume în care
Eu nu ştiam, nu cunoşteam pe nimeni.

   Eram copil şi ȋmi doream
Să am şi eu o viaţă bună,
   Şi am ajuns printre străini
Şi am muncit mereu cu trudă.

   Departe de cei dragi de acasă
De Mama şi de Tata,
   Printre străini muncind din greu
Să-mi împlinesc un vis.

   Să am o casă în România
Şi să fiu fericit,
   Cu sacrificii ani la rând
Mult timp printre străini.

   Acum am obosit, mi-e dor
De Mama şi de Tata,
   De casa părintească şi de pământul meu
Vreau să revin acasă.

   E greu singur printre străini
Lumea e tot mai rea,
   Mă-ntorc acasă la cei dragi
Mai bine e în ţara mea.
        20 Martie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu