Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 24 martie 2021

ÎNDRĂGOSTEŞTE-MĂ DE TINE

              Îndrăgostește-mă de tine
           (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Tu mă iubeşti şi asta-mi face bine
Că eşti aici şi mă răsfeţi,
   Îţi pasă dacă-mi este rău sau bine
Şi vrei să-mi fi alăturea pe veci.

   Mie mi-eşti dragă, ţin la tine
Şi vreau să fim noi doi pe veci,
   Dar mi-este teamă de iubire
Căci m-a durut atunci când am crezut în ea.

   Îndrăgosteşte-mă de tine
Şi învaţă-mă să te iubesc,
   Şi hai ca amândoi de mână
Să mergem pe acelaşi drum.

   Te rog să ai răbdare multă
Să prind încredere în mine,
   Să te iubesc aşa cum meriţi
Şi să ne bucurăm de viaţă împreună.
                    24 Martie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu