Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 7 martie 2021

PÂNĂ CÂND?

              Până când
   (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Gata cu joaca, ce vreţi de la noi?
De-un an de zile vă jucaţi cu noi,
   Ne puneţi reguli şi restricţii
Şi ne inchideţi în case, vă pasă de noi?.

   Nu ne lăsaţi să stăm afară
Ne-am pierdut viaţa socială,
   De sărbători să stăm departe de cei dragi
Ne inchideţi gura, purtăm măşti obligaţi.

   Cică e virus şi e grav
Cine-l pompează de nu se termină,
   Gata am obosit deja
Propun să intre politicienii în carantină.

   Ne-am dezumanizat cu toţii
Ne-am înrăit, suntem sălbatici,
   Ajunge cu atâtea piedici şi restrictii
Nu vi se pare că sunteţi nesimţiţi?.

   Pitiţiva, intraţi în carantină
Voi politicienilor,
   Veţi face bine ţării noastre
Căci liberi de sunteţi ne ruinaţi pe noi.
             7 Martie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu