Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 5 martie 2021

PĂSTREAZĂ -MĂ ÎN ❤️TA

           Păstrează-mă în❤️ta
  (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Păstrează-ma în ❤️ta
Şi ai să vezi că nu vei regreta,
   În tine văd tot ce e mai frumos
Tu eşti fiinţa dragă pe care-o iubesc.

   Te văd un înger, zînă bună
Tu eşti cea mai frumoasă fată pentru mine,
   Tu mă faci fericit mă împlineşti
Te vreau întreaga viaţă lângă mine.

   Tot ce trăim e paradis
Amândoi am dat viaţă unui vis,
   Păstrează -mă în  ❤️ta
Şi vom fi cei mai fericiţi.
         5 Martie. 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu