Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 5 martie 2021

MĂ LASĂ TU IUBITO

             Mă lasă tu iubito
    (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Mă lasă tu iubito
Să dorm la tine în braţe ,
   Să simt căldura ta
Şi inima cum bate.

   Să zburăm amândoi
Pe-un nor alb al iubirii,
   Să luăm soarele în mână
Şi razele senine.

   Mă lasă tu iubito
Să scriu la tine în suflet
   Un vers din poezia
Iubirii noastre pure.

   Mereu să fim noi doi
Şi să ne bucurăm,
   De clipe minunate
Rămâi la mine în braţe.
        5 Martie. 2021

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu