Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 6 martie 2021

TU EŞTI TOTUL PENTRU MINE

                Tu eşti totul pentru mine
            (Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

   Cu tine am cunoscut ce e iubirea
Şi împreună am învăţat să fim fericiţi,
   Tu ai făcut ca astăzi viaţa mea să fie poezie
Şi pentru asta, te iubesc.

   Acum noptile sunt de vis
Când adormim îmbrăţişati,
   Când ne plimbam sub clar de lună
Şi pe cer scriem poezii.

   Te iubesc mult zîna mea bună
Şi te respect, înger divin,
   Eşti cea mai minunată fată
Şi lângă tine vreau să îmbătrânesc.
             6 Martie. 2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu