Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 12 martie 2021

UMIL

❤Umil❤

"O văduvă săracă , cerșind din casă în casă, a ajuns si la uşa unui om bogat .A bătut la uşă  si omul bogat a apărut în prag .
-Nu vă supărați, sunt o văduvă săracă, am si doi copii care sunt flămânzi.Dacă judecați că mă puteți ajuta , ajutați -mă, vă rog !
Omul s-a uitat prin preajma lui , încercând să -i dea ceva ,dar nu a găsit nimic .
-Iartă -mă, dar eu nu țin nimic în casă i-a spus el.
Văduva i-a mulțumit si se îndrepta spre altă casă. 
-Stai puțin! 
Omul s-a dus la biroul său ,a luat un cec si l-a completat, apoi s-a dus la femeie , l-a dat femeii zicând :
-Du-te la orice bancă cu acest cec pentru a-ți revendică suma .
Femeia era analfabetă si nu a văzut în viața ei un cec.
Ea a luat cecul ,i-a mulțumit si a zis în sinea ei .
-Ăsta îşi bate joc de mine ,îmi dă hârtie simplă. 
Au trecut zilele si ea nu s-a dus la bancă.Într -o zi a îndrăznit si i-a arătat unui prieten cecul.El i-a spus : hârtia pe care o deții este un cec bancar ,du-te la bancă  si vezi !
Apoi văduva s-a ridicat si a plecat la bancă. Casierul a văzut cecul si i-a spus femeii că trebuie să ia 50 livre de aur .
A fost atât de surprinsă de suma mare , că a rămas fără suflare .
S-a gândit că bărbatul a greşit, aşa că s-a hotărât să returneze cecul .S-a dus direct la casa omului bogat, a sunat si în prag a apărut bărbatul. 
-Iartă -mă ,dar banii pe care i-ai scris pe cec sunt prea mulți!
Nu merit atâția bani ,cred că ai greşit! 
Când omul a auzit asta  i-a spus :
Iartă-mă m-am înşelat , a luat cecul si a adăugat un 0 după 50 .
El i-a dat cecul si i-a spus : Du-te din nou la bancă si să ştii că de data asta nu m-am înşelat !

Acestea sunt rezultatele umilinței  !

La Belle Épogue -mt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu