Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 5 iunie 2020

TE SIMT ÎN FIECARE BĂTAIE A INIMII MELE

Te simt în fiecare bătaie a inimii mele
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Tu ai venit în viaţa mea
Cu soare şi cu cer senin,
Mi-ai alungat norii cei gri
Şi mi-ai redat iubirea.

Mi-ai scris în suflet o poveste minunată
Pe care astăzi o trăiesc,
Eşti zîna mea, mi-eşti poezie
Pe care o recit cu drag.

Mi-ai tatuat în inimă iubirea
Mi-ai implinit toate visurile,
Te simt adânc în inimă la mine
Şi te iubesc nespus de mult.

Tot ce trăim noi e sublim
Suntem un trup, şi ne iubim,
Noptile, zilele ne sunt magie
Viaţa noastră-i o poezie.

Îi mulţumesc divinităţii
Că te-a adus în viaţa mea,
Acum ştiu cu adevărat ce e iubirea
Tu eşti minunea mea, bătaia inimii.

5 Iunie. 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu