Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 27 iunie 2020

VISEZ SAU E ADEVĂRAT?

Visez sau e adevărat?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Te văd în faţa mea aşa frumoasă
Cu-n înger bun te asemăn,
Eşti parcă dintr-o altă lume mai curată
Visez s-au eşti reală dragă fată?.

Ai ochi albaştrii precum cerul
Şi chipul mult prea minunat,
Eşti unică făptură bună
Visez sau e adevărat?.

O dulce fată, înger bun
Te rog să îmi dai mâna,
Şi cu parfumul tău senin
Alunga-mi teama, frica.

Rămai aici, rămâi cu mine
Tu eşti dorinţa mea,
Tu, numai tu mă poţi iubi
Ia-mă cu tine.

Să fim în lumea noastră minunată
Şi să trăim frumos,
Povestea noastră de iubire
Exişti nu este vis.

27 Iunie. 2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu