Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 10 iunie 2020

DESPRE NOI

Despre noi
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

În mica mea povestioară
Scrisă în vers, în poezie,
Vorbesc despre noi doi, şi de iubire
De tot ce astăzi noi trăim.

Ieşim seara ţinându-ne de mână
Şi ne plimbăm în parc sub clar de lună,
Vorbim despre noi doi, ca doi prieteni
Dar ne imaginăm viaţa în doi.

Te-alint, mica mea zînă, Rapunzel
Şi îmi imaginez cum nouă ne-ar sta împreună,
Zâmbeşti şi îmi dai peste mână
Spunându-mi, ai răbdare, unde te grăbeşti?.

Nu m-am ascuns şi n-am s-o fac
Şti că îmi placi şi îmi eşti dragă,
Mă-ntreb de ce te temi şi n-ai curaj
Să-mi fi aproape o viaţă întreagă?.

Dar am răbdare, fiindcă te iubesc
Eu cred în tine, sper să-mi fi aproape,
Poate într-o zi ai să-nţelegi
Că amândoi potem avea o viaţă minunată,
Te iubesc.

10 Iunie. 2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu